top of page

Prom

Wow, så kom prom endelig og hold nu op hvor var det fedt!

Lørdag den 27 april blev prom holdt. Det var en helt fantastik oplevelse.

Jeg fik lavet hår hos en frisør, hvilket blev super fint! Jeg lagde min makeup og tog billeder. Jeg fulgtes med mine venner Cayman, Caroline og Jacob. Vi var simpelthen så heldige, at Cayman havde vundet en Limosine (se billederne). Så den kørte vi rundt i hele aftenen!

Vi kørte fra Deland til Daytona, hvor vi spiste på "Medici", en italiensk restaurant sammen med en masse af vores andre venner. Derefter tog vi videre til festen som blev holdt på et hotel i Daytona. Der var super fint pyntet op og alle var i super godt humør.

Der var dj og alle dansede. Der var super gang i den og alle havde det mega fedt. Vi dansede indtil klokken 11, hvor vi blev hentet af limousinen. Vi kørte på IHOP og spiste pandekager, ahahah. Det var helt klart en aften med en masse venner, jeg aldrig vil glemme!

1


FOLLOW ME

  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black YouTube Icon

STAY UPDATED

POPULAR POSTS

bottom of page