top of page

Homecoming 2018!

I går var jeg til Homecoming og det var super fedt!

Fredag, fik jeg lavet negle - de blev super flotte!

(se videoen!)

Lørdag eftermiddag, kom min veninde Kaylie og vi begyndte at gøre os klar. Jeg lavede hendes makeup og hun lavede mit hår.

Klokken 5, kørte Kaylie, Alivia, Ashley (Alivia´s bedste veninde) Gigi, Eddie, Eddie, Lee, Marie og jeg ned downtown, for at tage billeder. Vi fik taget en hel masse!

Jeg møde også med Madonna og hendes kæreste, for at tage billeder med dem også.

Efter vi havde taget en masse billeder, tog Kaylie og jeg på restaurant og spiste med hendes venner. Jeg fik en super god salat og det var mega hyggeligt.

Da vi havde spist, kørte vi hen til skolen (ca. klokken 20.30). "Dansen" blev holdt i gymnastiksalen - og den var proppet! Der var dj og meeeeggggaaaaaaa mange mennesker!

Klokken 22, sagde de hvem der blev Homecoming King and Queen, hvilke vi havde stemt på tidligere på ugen. Der var 2 kongelige par, for hver årgang, så 2 par freshmens, 2 par sophomores, 2 par juniors og 2 par seniors. Det var ret sjovt.

Resten af aftenen gik vi bare rundt, til forskellige venner og hyggede os.

Jeg har lavet en kort video, fra dagen :)

I morgen (mandag), har vi fri, da det er "skolelærernes dag" (noget i den stil...)

Men resten af ugen har vi Spirit week! Det betyder at dress coden, bliver afskaffet og der er et nyt tema, hver dag.

- Tirdag er det "Dynamic Duo", så man skal være 2 personer der passer sammen.

- Onsdag er det "Back To The Future", hvor vi kan klæde os ud som en årgang (f.eks. 50'erne).

- Tordag er det "Green and Gold", da det er skolens farver.

- Fredag er der parade, så vi får tideligt fri, for at tage ned downtown for at se den. Om aftenen er der også Homecoming-Football-gamet, som det hele egentlig handler om (American football).

Så glæd jer til næste lørdag, hvor jeg (forhåbentlig) opdaterer igen, så i kan se alle dagene!

-Knus C!


FOLLOW ME

  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black YouTube Icon

STAY UPDATED

POPULAR POSTS

bottom of page