top of page

Spirit Week!

Halløj igen!

Wow, den her weekend har været sindsyg! Der er sket sååååå meget!

I tirsdags startede spirit week, med temaet "Dynamic Duo". Min veninde Kaylie og jeg var Rapunzel og kamelæonen Pascal.

I onsdags var temaet "Back to the future", hvor man selv kunne vælge hvilken periode man ville efterligne. De fleste var enten klædt ud som 20'erne, 50'erne, 60'erne, 70'erne, 80'erne eller 90'erne. Jeg valgte 50'erne!

I torsdags var temaet "Green and Gold", da det er skolens farver.

Om aftenen var der "Student Growl". Det var en stor event, hvor der var en masse forskellige shows. Det var super sjovt! Koret optrådte også og vi sang nationalsangen! Det var helt vildt fedt og jeg var MEEEGGAAA hæs næste dag, efter at have råbt og skreget så meget :)

Fredag var skemaet lavet om, så vores timer var kun 20 minutter lange. Imens vi var i skole, blev "The Alumni Growl" holdt, hvilket er det samme som Student Growl, bare for ældre elever. Så dér sang vi også nationalsangen - I kan se det i videoen nedenunder!

Bagefter vi havde optrådt gik vi tilbage, for at øve, fordi vi skulle optage en video (I kan se, at vi øver i videoen nedenunder!)

På grund af skema ændringerne, havde vi allerede fri klokken 11.20, fordi der var parade.

Så jeg tog hjem og spiste frokost. Vi kørte derefter ned til downtown og jeg fandt koret. Jeg gik sammen med koret i paraden og delte slik ud til de små børn. Det var rigtig sjovt, men nøj hvor jeg havde det varmt!

Om aftenen blev den store fodboldkamp holdt, som det hele handlede om! Og det gik super godt! Vi vandt mega stort, 56 - 13!

Se min (lange) video - jeg har taget en masse videoer!


FOLLOW ME

  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black YouTube Icon

STAY UPDATED

POPULAR POSTS

bottom of page