top of page

En dag i Deland, Disney & Halloween

Long time no see!

Der er sket en masse ting - men alligevel føles det nu mere som 'hverdag'. Jeg er blevet vant til rutinerne og ved nu hvordan jeg kommer hen til min næste time - uden et kort :)

Vi skal optræde i Disney!

Vi har nu fået at vide, at koret skal optræde i Disney! Det bliver sindssygt fedt og en uforglemmelig oplevelse. Vi skal optræde den 11 december. Jeg glæder mig helt vildt!

Vi tog til "The Faire", som er en park med en masse forlystelser. Det var super sjovt!

Halloween

I onsdags var det halloween og nøj hvor går de op i det her! Næsten alle huse var pyntet - ikke bare en lille smule, de gik all in!

Districs I teater fik vi at vide, at vi skulle gøre os klar til en audition. Vi måtte selv vælge hvad vi ville optræde med; solo, duet, skuespil, sceneopsætning, osv. Jeg valgte selvfølgelig at synge en sang.

Hvis man optrådte med noget, fik man en karakter og hvis man ikke, fik du et 0 (Hvilket ville trække dit gennemsnit ned, så det var meget dumt at gøre) Så jeg gjorde det faktisk kun for at få en karakter.

Men et par dage efter fik vi at vide, hvem der var gået videre - og det var jeg!

Så nu skal jeg til noget der hedder "Districs". Det er hvor elever fra hele florida bliver bedømt af dommere. Og hvis du er rigtig god og klarer dig igennem, går du videre til hvor alle staterne konkurrerer imod hinanden (meeeeennn det regner jeg ikke lige med, at jeg gør, hehe).

Jeg skal til districs den 17 november :)

Video - En dag i Deland

I tirsdags tog jeg videoer hele dagen, så i kan se hvordan min hverdag er!

Her er mit skema:

Knnuuusss!


FOLLOW ME

  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black YouTube Icon

STAY UPDATED

POPULAR POSTS

bottom of page